Branding prin reteaua de display Google AdWords

 

Cum imi aleg agentia de publicitate online?

Ai o afacere si vrei sa o promovezi online? Nu stii cum sa alegi agentia de marketing potrivita? Aici gasesti cateva sfaturi care sa te ajute in alegerea activitatilor pe care le poti avea in vedere cand vine vorba de promovarea siteului si cateva aspecte de care ai putea tine cont atunci cand vei alege firma care se va ocupa de implementarea strategiei de marketing online.

Ce doresc sa obtin prin promovarea online a afacerii mele?

Porneste de la activitatile de care ai nevoie pentru a-ti promova businessul si pentru a-ti atinge obiectivele. Gandeste-te ce servicii ti-ar fi utile, inclusiv in viitor, si cauta o agentie de marketing online care sa iti ofere servicii complete.

Iata cateva intrebari pe care ti le poti pune pentru a afla ce activitati iti sunt necesare:

Nu apari in partea de sus a primei pagini Google? Ai nevoie de o campanie de promovare in motorul de cautare Google.

Esti nou pe piata si vrei sa fii cunoscut? Ai nevoie de o campanie de branding.

Ai obtinut tot ce se poate obtine din motorul de cautare Google? Ai nevoie de o campanie de promovare in site-urile partenere, printre care si Youtube.

Vrei sa le reamintesti clientilor ca ti-au vizitat siteul uitandu-se la produsul x? Vrei sa le dai senzatia ca esti pe tot internetul? Ai nevoie de remarketing.

Clientii tai "se pierd" dupa ce intra pe site? Este posibil sa ai nevoie de o pagina de destinatie a anunturilor (landing page) care sa fie cat mai captivanta si care sa ii determine pe vizitatori sa converteasca.

Vrei sa nu fii plimbat de la o firma la alta? Ai nevoie de servicii complete si asta include webdesign si consultanta la nivel de interfata grafica.

Vrei si altceva decat Google? Poate ca doresti sa iti promovezi afacerea si prin Facebook.

Vrei servicii complementare promovarii platite in Google si Facebook? Ai nevoie de SEO si retele de socializare.

Ce trebuie sa urmaresc in procesul de alegere a agentiei de publicitate potrivite?

Dupa ce ai ales ce servicii se potrivesc businessului tau, fa o cercetare a posibililor parteneri de afaceri.

1. Competente si certificari

Afla detalii despre competentele profesionale ale persoanelor care se vor ocupa de viitoarea ta strategie de marketing online. Verifica ce competente au si daca pot aduce plus valoare afacerii tale. Certificarea de Individ Calificat Google pe care o are un angajat al agentiei iti arata ca el detine nu doar cunostinte de baza, ci si cunostinte avansate despre implementarea si monitorizarea unei campanii AdWords.

Verifica daca agentia are certificari si daca detine competentele necesare. Agentia de publicitate aleasa ar trebui sa fie Partener Certificat Google AdWords. Acest lucru iti spune despre ea ca in ultimele trei luni a administrat pentru clientii sai un buget total de cel putin $10 000 si are cel putin o persoana angajata care a obtinut calificarea de Individ Calificat Google.

Noi suntem Partener Certificat Google AdWords si iti punem la dispozitie cunostintele a 4 persoane dornice sa te ajute sa iti atingi obiectivele.

2. Servicii complete de promovare online

Pe langa certificari, verifica daca agentia iti poate oferi o gama completa de servicii ce tin de promovarea online. Campaniile AdWords nu inseamna doar campanii pe motorul de cautare Google. Sigur vei avea nevoie si de altceva daca vrei performanta.

Inca de la inceputurile promovarii siteului ar trebui sa implementezi o campanie de remarketing. Cu cat se strang mai multi vizitatori pe site cu atat ai mai multi potentiali clienti pe care sa ii intrebi ulterior daca vor sa cumpere produsul vizualizat.

Afisarea de anunturi pe mobil iti poate aduce potentiali clienti. Pentru ca mobilul a devenit un dispozitiv prezent in gentile sau buzunarele nostre tot timpul, am inceput sa il utilizam nu doar pentru a comunica ci si pentru a cauta informatii, produse, servicii etc. Astfel ca, iti recomandam sa nu eviti a te afisa pe mobil.

Daca vrei sa ai un brand cunoscut ai nevoie de bannere pe Youtube si in site-urile partenere Google. Poti afisa reclamele in functie de subiectul siteului, in functie de sexul vizitatorilor, de varsta lor sau chiar in functie de ce interesele manifestate de-a lungul timpului (se tine cont de cautarile efectuate de vizitatori si de paginile pe care le viziteaza de obicei).

Daca vrei ca obiectivele tale sa fie indeplinite (sa iti creasca vanzarile, sa ai mai multe persone inscrise pentru newsletter, etc.) vei avea nevoie, printre altele, de o pagina de destinatie (landing page) care sa iasa in evidenta si care sa il convinga pe vizitator ca a gasit solutia pentru „problema” sa.

SEMsphere iti asigura sprijin in tot ce tine de promovarea online. Pe langa activitatile specifice promovarii prin AdWords te putem ajuta cu solutii webdesign, consultanta la nivel de interfata grafica, realizare pagini web, analiza traficului si a comportamentului utilizatorilor, promovare platita pe Facebook, dar si optimizarea siteului prin SEO si prezenta in retelele de socializare.

3. Grija pentru informarea clientului

In analiza ta legata de agentia de publicitate potrivita, mai poti lua in calcul si faptul ca aceasta vrea sa aiba clienti bine informati si educati in ceea ce priveste campaniile Google AdWords. De exemplu, SEMsphere are o sectiune in site in care a schitat raspunsurile la cele mai frecvente intrebari despre AdWords si o sectiune in care posteaza periodic informatii pentru a intelege campaniile AdWords.

4. Vezi ce spun ceilalti clienti

Pe langa afirmatiile agentiei despre activitatea, certificarile si competentele personalul sau, poti analiza si portofoliul de clienti, ce spun acestia despre colaborare si rezultatele obtinute.

5. Transparenta catre client

De altfel, o agentie de marketing online trebuie sa fie transparenta, sa ofere clientului toate informatiile de care are nevoie si sa respecte politica Google privind tertele parti.

Printre altele, aceasta politica spune ca ai dreptul sa cunosti informatii legate de campania ta precum numarul de afisari al anunturilor, numarul de clicuri primite, dar si costurile acumulate. Agentia de publicitate nu trebuie „sa tina secret” costurile si performantele campaniilor tale, nu are voie sa iti garanteze o afisare permanenta pe o anumita pozitie sau pe un anumit site, ci trebuie sa iti prezinte modul prin care vei castiga acea pozitie (printr-o licitatie care are loc la fiecare cautare). Agentia nu trebuie sa pretinda ca lucreaza la Google sau sa iti spuna ca promovandu-te prin reclame platite ti se va imbunatati pozitia in rezultatele naturale/ organice (cele doua nu se influenteaza reciproc).

O agentie de publicitate transparenta iti va pune la dispozitie cel putin o data pe luna rapoarte privind performanta, nu te va hartui sa continui o campanie daca nu mai vrei sa te afisezi in rezultatele platite si va fi transparenta in ceea ce priveste tarifarea.

6. Investitia in promovarea afacerii

Nu in ultimul rand trebuie sa tii cont si de bugetul pe care esti dispus sa il investesti in proiectul de promovarea online. Totusi, el nu ar trebui sa aiba cea mai mare pondere in decizia finala. Este mult mai importanta experienta agentiei si rezultatele pe care ti le poate oferi. Nu este indicat sa renunti la calitate doar pentru a plati mai putin.

Daca ne consideri un posibil partener nu ezita sa completezi o cerere de oferta pentru a primi mai multe detalii.

 

Daca ne consideri un posibil partener, nu ezita sa completezi o cerere de oferta pentru a primi mai multe detalii.

 

Solicita o oferta

Campurile marcate cu * sunt obligatorii

Contacteaza-ne direct la 031-805.42.55 sau Solicita oferta