ti performanta in Facebook?

 

Care este costul unei campanii Facebook si ce rezultate pot obtine?

Cu peste 7 milioane de utilizatori, Facebook este cea mai populara retea sociala din Romania. Din totalul persoanelor cu acces la Internet, 80.89% au cont de Facebook.

Astfel, daca nu va promovati pe aceasta platforma riscati sa pierdeti o piata importanta. Bugetul este stabilit in functie de rezultatele asteptate.
Acesta poate fi setat atat zilnic, cat si pentru intreaga perioada de campanie. Totodata, platforma Facebook va ofera un estimat de audienta pe care o puteti atinge cu diverse bugete, dar si un un cost per click recomandat.

Targetarea corecta a audientei

La setarea unei campanii de Facebook, trebuie sa selectati caracteristicile audientei. Astfel, reclamele vor fi afisate doar persoanelor interesate sa cumpere produsele si serviciile dumnevoastra si nu utilizatorilor Facebook pentru care produsul nu este relevant (De exemplu: promovarea inelelor de logodna in randul persoanelor deja casatorite).

Daca nu va cunoasteti foarte bine consumatorii, puteti testa diferite tipuri de audiente pentru a calcula care este mai profitabila pentru businessul dumneavoastra. La setarea fiecarei audiente, Facebook estimeaza un numar aproximativ de utilizatori la care puteti ajunge, iar in functie de rata de click este usor de apreciat traficul obtinut.

Rata de click medie variaza in functie de tara si de industrie. Mai jos aveti doua infografice care sumarieza informatiile raportului realizat pe Salesforces.com privind publicitatea pe Facebook la nivel global.

Facebook Ad performance by industry

 

Top cinci industrii cu cea mai ridicata rata de click (CTR) sunt:

  • Telecomunicatiile (0.91%),
  • Publishing (0.79%),
  • Vanzarea cu amanuntul (0.50%),
  • Entertainment (0.43%),
  • Sanatate & Frumusete (0.43%).

Industriile cu cele mai mici costuri pe click (CPC) sunt:

  • Industria Textila ($0.08),
  • Non-Profit ($0.19),
  • Tehnologie ($0.20),
  • Finante ($0.21)
  • Industria Alimentara ($0.21).

Industriile cu cele mai mici costuri pe mia de vizualizari (CPM) sunt:

  • Dating ($0.10),
  • Publicitate & Consultanta ($0.16),
  • Afaceri ($0.23),
  • Industria Textila ($0.36),
  • Gaming / Tehnologie ( $0.38).

Romania are o rata de click medie de 0,53% si se situeaza in primele 10 tari cu cea mai mare rata de click din lume. Costul mediu pe click este de 0,04 USD, echivalentul a 0,16 RON.
Facebook Ad performance by country

 

Alinierea campaniei la obiectivul de business

Foarte important atunci cand setati o campanie de Facebook este sa selectati obiectivul corespunzator, fie ca este vorba de instalari de aplicatii mobile, trimitere trafic catre site sau cresterea conversiilor.

Traficul si costul campaniei pot varia in functie de obiectivele stabilite.
De exemplu, daca alegeti optimizarea campaniei Facebook pentru conversii, atunci s-ar putea sa aveti mai putina expunere, dar mai multe achizitii. Pe de alta parte, daca optati pentru cresterea notorietatii brandului, va veti afisa mai multor utilizatori, insa numarul de conversii va fi mai mic raportat la numarul de afisari.
De asemenea, costul variaza si in functie de caracteristicile audientei, pentru unele dintre ele costul pe click fiind mai mare sau mai mic, in functie de numarul de agenti de publicitate care targeteaza respectiva audienta.



Stabilirea obiectivelor in campaniile Facebook

Publicitatea pe Facebook va permite sa ajungeti la o piata importanta, cu rezultate notabile pentru business-ul dumnevoastra. Unii dintre managerii companiilor mici aleg sa administreze singuri campaniile de Facebook, fara o stategie si fara obiective tactice.
Pentru rentabilitatea pe termen lung a campaniilor este recomandat sa apelati la un specialist marketing online.

 

Solicita o oferta

Campurile marcate cu * sunt obligatorii

Contacteaza-ne direct la 031-805.42.55 sau Solicita oferta