ti performanta in Facebook?

 

Campanii Facebook Ads

De ce am nevoie de publicitate prin Facebook Ads?

Promovarea afacerii prin Facebook Ads este o metoda de pomovare online accesibila ce ofera multe avantaje, principalul avantaj fiind posibilitatea de a livra reclame catre oameni pe baza profilului lor si a intereselor manifestate in reteaua de socializare de-a lungul timpului.

7 beneficii ale promovarii prin Facebook Ads

Promovarea afacerii dumneavoastra prin Facebook va aduce o serie de beneficii printre care:

1
Posibilitatea de a selecta audienta pe baza unor criterii nedisponibile pe alte platforme

Criteriile se refera la varsta, sex, interese, comportament, nivel de studii, unitate de invatamant absolvita, stare civila, status parental, varsta copiilor etc.

2
Reclama dumneavoastra apare doar persoanelor ce fac parte din grupul definit

Reclamele se vor afisa doar celor ce se incadreaza in profilul stabilit la setarea campaniei. Daca publicul dumneavoastra este format doar din persoane cu varsta intre 18-24 ani, cei ce au declarat o alta varsta nu vor vedea anunturile.

mai multe detalii


Intrebari frecvente legate de promovarea prin Facebook

Apasati pe intrebarea care va intereseaza pentru a vedea raspunsul la aceasta.

1. Vreau sa incep o campanie prin Facebook. Ce trebuie sa fac?

Pentru a incepe campania trebuie sa urmati pasii de mai jos:

  • ne puteti contacta fie prin intermediul formularului de contact de pe site, fie prin telefon
  • vom discuta pornind de la obiectivul principal al derularii campaniilor si vom incerca sa intelegem cat mai multe detalii legate de afacerea dumneavoastra
  • vom analiza informatiile si va vom transmite recomandarile noastre
  • vom efectua formalitatile (factura si contract de colaborare)
  • campania Facebook Ads va fi activata

 

2. Ce obiective poate avea o campania pe Facebook?

Obiectivele unei campanii pe Facebook pot fi dintre cele mai variate:

  • cresterea expunerii brandului
  • anuntarea de evenimente
  • promovarea unor oferte speciale
  • obtinerea de clienti noi
  • generarea de leaduri
  • afisarea de reclame celor ce au facut diverse actiuni pe site (de exemplu, au adaugat in cos si nu au finalizat comanda) si transformarea lor in clienti sau fidelizarea clientilor existenti
  • engagement din partea fanilor
  • obtinere de noi fani – 6% din totalul fanilor primesc postarile in mod organic (neplatit). Cu cat comunitatea este mai ampl? cu atat vor fi mai multe persoane ce vor vedea post?rile de pe pagina ta de facebook.

mai multe detalii


Promovarea Facebook Ads - 10 sfaturi de urmat

Folosita eficient, promovarea Facebook Ads poate aduce rezultate semnificative pentru afacerea ta. Totusi, administrarea unei campanii Facebook nu este atat de simpla cum pare la prima vedere. De aceea, ti-am pregatit 10 sfaturi de care trebuie sa tii cont pentru orice campanie pe care o desfasori.

1
Profita de targetarea granulara oferita de platforma Facebook

Principalul punct forte al campaniilor de Facebook Ads il reprezinta metodele foarte specifice de targetare a audientei. Publicul caruia i te adresezi poate fi selectat in functie de interese , nivelul de educatie, statusul relational, cartile preferate etc. Pentru ca reclamele Facebook Ads sa fie cat mai relevante, alege cu atentie caracteristicile audientei tale.

2
Foloseste datele pe care le ai deja

Daca detii contactele a cel putin 100 de persoane, poti crea audiente personalizate folosind adresele de mail sau numerele de telefon ale clientilor deja existenti. De asemenea, poti construi audiente formate din utilizatori care ti-au vizitat site-ul sau au folosit aplicatia ta pentru mobil si le poti utiliza ulterior in Campanii de Retargetare prin Facebook Ads.

mai multe detalii


Principalele tipuri de reclame Facebook

Promovarea pe Facebook va ajuta sa comunicati mesajele de marketing catre clienti noi si sa ramaneti in legatura cei deja existenti.
In functie de obiectivul stabilit (trafic pe site, lead-uri, like-uri, engagement, descarcari aplicatii, etc), alegem tipurile de reclame pe care le vom implementa.

1
Reclama catre site-ul web

Este una dintre cele mai simple reclame Facebook si se afiseaza pe coloana din dreapta, prin urmare nu este disponibila pentru mobil. Trebuie doar sa alegeti un titlu, o scurta descriere si URL-ul pe care doriti sa-l expuneti.

2
Reclama pentru cresterea interactiunii

Este una dintre cele mai utilizate tipuri de reclame si apare in News Feed-ul publicului tinta, la fel ca postarile organice. Acest tip de reclame Facebook e adaptat si pentru dispozitivele mobile si pot promova website-ul companiei, o fotografie, un text sau un videoclip postat.

mai multe detalii


Care este costul unei campanii Facebook si ce rezultate pot obtine?

Cu peste 7 milioane de utilizatori, Facebook este cea mai populara retea sociala din Romania. Din totalul persoanelor cu acces la Internet, 80.89% au cont de Facebook.

Astfel, daca nu va promovati pe aceasta platforma riscati sa pierdeti o piata importanta. Bugetul este stabilit in functie de rezultatele asteptate.
Acesta poate fi setat atat zilnic, cat si pentru intreaga perioada de campanie. Totodata, platforma Facebook va ofera un estimat de audienta pe care o puteti atinge cu diverse bugete, dar si un un cost per click recomandat.

mai multe detalii


 

Solicita o oferta

Campurile marcate cu * sunt obligatorii

Contacteaza-ne direct la +40 31-805.42.55 sau Solicita oferta